|
Solgt |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Oktober-2015 kl. 15:22 |
solgt
Redigeret af Karlshoj - 02-November-2015 kl. 14:41 |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan den udvides med ram? Ddr2, ddr3, sodimm? Kan hd'en skiftes? Sata?
|
|
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
Standard 2.5" SATA harddisk
Ram er ddr2 og mener ikke det kan udvides |
|
![]() |
|
Lidt spec:
http://www.lex.com.tw/cn/product/STF3761W.htm |
|
![]() |
|
Ingen der kan bruge den til et projekt? ellers kom med et bud :)
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
Kan skærm slukkes separat for at spare strøm, uden at PC slukker? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Processoren kan desværre ikke køre 64-bit
Skærme kan gå i standby ligesom en normal skærm og vækkes ved at røre skærmen |
|
![]() |
|
Sonos controller kunne måske også være oplagt
|
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
Jeg kunne måske være interesseret i at bruge den til et lille projekt. Men hvis det ikke lige virker, er det lidt surt at bruge 1000 kr. Med XP skal det jo helst være et projekt, som ikke er forbundet til internettet.
Har du overvejet at sætte den til salg med en HBO? Så er det lidt lettere at forholde sig til. |
|
![]() |
|
Den kan også fint køre Windows 7, hvis folk selv har licens ;)
HBO 600 i morgen kl 15 Husk på den er helt ny.. |
|
![]() |
|
basillus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2014 Status: Offline Point: 130 |
Hej, ja ved ikke helt hvad jeg skal bruge den til
![]() men byder 601 ;0) |
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
Jeg ved heller ikke helt, om jeg kan få min idé op at køre, men byder 650 kr. afhentet.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |