recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 17:17
Hvad sker der her? Jeg havde tænkt mig at se tiden an og så byde i aften. Ikke at overholde hvad med skriver er dårlig stil og meget ikke recordere.dk agtigt
Til top
Lonberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lonberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 17:21
Oprindeligt skrevet af JakobSkaarup JakobSkaarup skrev:

Hvad sker der her? Jeg havde tænkt mig at se tiden an og så byde i aften. Ikke at overholde hvad med skriver er dårlig stil og meget ikke recordere.dk agtigt

Yup, det samme her. Men henriksommer var meget venlig at tilbyde mig køb af en af flic´sne... Se det er recordere stil Wink
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 18:12
Ro på drenge :)
Hvis man oprigtigt er interesseret i en vare så må man jo holde øje i stedet for at vente til sidste sekund med et bud - det hører til på ebay. 

Nu var der intet sket i tråden i 24 timer og derfor vurderede jeg at der nok ikke var flere der vil byde.

Jeg håber at Henrik bliver glad for sine flic's og naturligvis også Lonberg for den han fået sig. 

Hold jer muntre derude ;)
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
Lonberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lonberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 18:26
Sidste sekund synes jeg nu heller ikke det var. jeg så indlægget en time før dit salg og kom med bud kl 16... Til en anden gang, kan du jo venligst overholde det du skriver eller lade vær at sætte tidspunkt på Smile 

Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 18:36
Utrolig dårlig stil sælger. Jeg kommer ikke til at byde på noget fra dig. Mvh. Rasmus
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 21:43
...............

Redigeret af Scubaghost - 30-Oktober-2015 kl. 08:45
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2015 kl. 08:44
Når man skriver et tidspunkt er det tidspunktet der gælder. Længere er den ikke. Dårlig stil!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu