|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nickyyyy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: København S Status: Offline Point: 354 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-November-2015 kl. 15:05 |
Hej
Jeg sælger min surroundforstærker, som intet fejler og altid har performet super godt. Den står uden ridser/mærker og fejlfri fjernbetjening og mikrofon medfølger. Købt for 5 år siden hos KT-Radio for 6.900,-. Kvittering kan medfølge. Befinder sig på Amager. Prisforslag 2.400 Link til produkt: http://dk.yamaha.com/da/products/audio-visual/av-receivers-amps/rx-v1067__g/?mode=model Mvh Nicky
![]() Redigeret af nickyyyy - 17-December-2015 kl. 23:34 |
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lækker receiver! Den skal køber nok blive glad for :) H&L med salget.
|
|
![]() |
|
nickyyyy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: København S Status: Offline Point: 354 |
Ja, jeg har også været rigtig glad for den og aldrig noget problem med den. Men nu skal der prøves noget nyt :)
|
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Solgt?
|
|
![]() |
|
Jeps
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |