recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nickyyyy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: København S
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nickyyyy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt
    Sendt: 04-November-2015 kl. 15:05
Hej

Jeg sælger min surroundforstærker, som intet fejler og altid har performet super godt. Den står uden ridser/mærker og fejlfri fjernbetjening og mikrofon medfølger.

Købt for 5 år siden hos KT-Radio for 6.900,-. Kvittering kan medfølge.

Befinder sig på Amager.

Prisforslag 2.400

Link til produkt: http://dk.yamaha.com/da/products/audio-visual/av-receivers-amps/rx-v1067__g/?mode=model

Mvh Nicky

Redigeret af nickyyyy - 17-December-2015 kl. 23:34
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 17:44
Lækker receiver! Den skal køber nok blive glad for :) H&L med salget.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nickyyyy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 17:56
Ja, jeg har også været rigtig glad for den og aldrig noget problem med den. Men nu skal der prøves noget nyt :)
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2015 kl. 15:07
Solgt?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nickyyyy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2015 kl. 23:33
Jeps
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu