|
solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-December-2015 kl. 17:29 |
5.1 højttalersæt, Dali Suite 0.8 serie
Dali Suite Front 2.8, Center 0.8 Rear 0.8 og sub 1.5 (kæmpe 15" med 600watt peak forstærker) Sættet er i kirsebærfarve og er i flot stand taget alder i betragtning. Lidt slidt på et par fødder osv fra støvsuger, ingen nævneværdige ting... Fin stand! Nemt at foliere til anden farve - hvis dette ønskes. Sætter er med kvittering fra hifiklubben. Et rigtig fint sæt som både kan spille god musik men i særdeleshed også kan smække igennem i biffen, centeren store membraner giver god realisme til dialog. Sælges grundet opgradering. Skal væk - derfor den super skarpe pris. Nypris omkring 25.000 Bud modtages - ved hurtig handel og afhentning. Skambud frabedes. Pris 7.500 ![]() Redigeret af Rasmus8D - 28-December-2015 kl. 18:33 |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det sæt kan kun anbefales på det kraftigste. Jeg gav samme pris for mit sæt brugt, dog uden sub.
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Hehe ja, prisen fejler ikke noget, et kanon sæt ;-).
|
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
.
Redigeret af Henrik B. - 28-December-2015 kl. 09:26 |
|
![]() |
|
Sorry ;-) nær Aalborg ;-)
|
|
|
|
![]() |
|
Bemærk - sættes kan leveres i f.eks mat hvid, sort, eller hvilken som helst anden farve. Jeg er prof. skiltetekniker og kan foliere dem i ønsket farve. (Så er de mere konevenlige) Prisen inkl dette er 9.000 fast. Prisen på folie forudbetales som går til indkøb af materialer, og så jeg ikke står og pakker dem ind og køber så springer fra ;-). |
|
|
|
![]() |
|
Solgt
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |