|
SOLGT! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
amphibia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2015 kl. 19:10 |
SOLGT
Redigeret af amphibia - 29-December-2015 kl. 21:29 |
|
![]() |
|
amphibia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har fundet kvitteringen. Den er fra Juni 2010 og kostede 3995,- fra ny. PÅ TILBUD :D
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Noget du vil sende?
S, Aalborg
|
|
![]() |
|
Helst ikke. Jeg har ingen erfaring med at sende så store genstande. Du kommer ikke forbi fyn i den nærmeste fremtid? Eller kender nogle der gør?
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Desværre ikke.
En gang sort affaldssæk rundt om. Et styk Silvan flyttekasse Masser af krøllet avispapir. Jeg mailer en post.dk pakkelabel. Og væk er den.....
|
|
![]() |
|
Jeg sender dig lige en pb stefthom.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
OT: Undskyld men - HVAD!!?? Og så er det ligemeget hvad du mener? Geezzz.... M.v.h. |
|
![]() |
|
Jeg har fået lov til at bruge nogle penge på noget SONOS istedet. Så jeg har spillet min kort OK ;)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Ok, så Sonos er bedre end en ordentlig forstærker/højttalere?
![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Nej! Bestemt ikke. Men jeg har ikke samme behov (lydmæssigt), som jeg havde i gamle dage. Så må man jo gå på kompromis.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |