|
Solgt |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ðer var et Nad M25 og M15 sæt til salg på dba læææææænge til 15000 kr samlet..
|
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Der er også reklamationsret ved privatkøb med mindre sælger fraskriver sig dette, og det husker de færreste.
|
|
![]() |
|
Boddicker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2014 Status: Offline Point: 82 |
Byder 9k for din NAD M25.
|
|
Dynaudio SP40-2xREL T7/i-Lyngdorf 1120-LG 77"C3
|
|
![]() |
|
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
Halløj folkens/ spændende med alle jeres syn på prissætningen, men sælge min 5509 for 2500,-/ never gonna happen!
Den kan SÅ meget, spækket med features, men det ved I jo, og hvis ingen er interreseret, ja så kan det jo også være lige meget. Ved godt at alt sådan noget grej taber voldsomt i pris, men alt med måde, 5509 kostede godt og vel 20 af de lange da den blev lanceret. @Boddicker, tak for buddet, men jeg sælger kun samlet pt, ellers har jeg jo ingen lyd mere. Må nok indse at det ender med at jeg beholder grejet. Mvh Jan |
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
Hej Jan.
Du ville øge dine chancer for at sælge hvis du ikke stod fast på kun at sælge samlet. Så ville dit salg henvende sig til folk der kigger efter en effekt blok, og andre der måske kigger efter en processor.. Den Nad M25 er godt nok lækker. Fuld effekt i alle kanaler samtidigt.. Har du evt overvejet Ebay.de ? Eller dba ? Jeg har to gange solgt brugt hifi til folk fra Sverige faktisk gennem dba og hifi4all.dk.. |
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
Hej Jonas, du har sikkert ret mht. at det vil være "nemmere" og sikkert give en bedre pris at sælge dem hver for sig, men det forudsætter to købere......
Takker for tippet, prøver at snuse lidt til ebay.de -bruger det selv, men egentlig ikke tænkt på muligheden for salg af grejet på den side. Iøvrigt er der lige sat en 5508 til salg her på siden, start pris 6500,- .... Go aften :-) |
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
Har haft nogle henvendelser på køb seperat, så sælger min
Onkyo PR-SC5509 for 5500kr incl mic/original kasse/fjernbetjening og QED Performance 2 audio kabler(værdi 1200kr) NAD M25 for 10500kr incl original kasse |
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
FlyingHippo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2016 Sted: --- Status: Offline Point: 169 |
Hvor i landet befinder det sig?
|
|
![]() |
|
Det befinder sig i det aller aller nordligste af dette kongerige, Skagen
![]() |
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
Onkyo PR-SC5509 er solgt.
|
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
NAD M25 kan nu købes for 9500kr !!
|
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
FlyingHippo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2016 Sted: --- Status: Offline Point: 169 |
Hvis ikke jeg srod midt i at købe hus havde jeg slået til :-(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |