|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2016 kl. 16:54 |
Så er det tid til lidt oprydning fra mine skuffer.
Bl.a. sælges 2 stk. iPhone 5 16gb - Farve Sort Begge er pæne og velholdte, fungerer perfekt uden fejl eller skrammer på skærm/bagside - minimale brugsspor i rammen. Medfølger oplader og kabel - ingen headset. Kan afhentes i Ballerup/Herlev eller sendes + pp Pris. HBO kr. 1.000,- stk. ![]() Redigeret af spawn - 12-Marts-2016 kl. 10:43 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
reras84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2011 Status: Offline Point: 102 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alder?
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
De har vel lige rundet 3 år gætter jeg på, jeg har ikke original kvitteringer da det er firmatelefoner der er udskiftet, og har ligget i skuffen det sidste år. De er rigtigt pæne og alle knapper osv. fungerer uden tegn på slid.
|
|
|
|
![]() |
|
Slet ingen der lige skal have en billig iPhone til ungerne ? :)
|
|
|
|
![]() |
|
multibear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2006 Sted: Randers Status: Offline Point: 162 |
Er de originale eller har de været til rep?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |