|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DVD drevet er et slot in ved den røde linie på fronten.
Støjniveauet er meget lavt - siger ingen ting. Det er en fin maskine.
|
|
![]() |
|
Krimson ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 72 |
Hvor gammel er den og har du kvittering?
|
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Den er lidt over 1 år, men ikke brugt meget. Har blot ligget i kassen.
Fik en kvittering da jeg købte den, jeg vil se om jeg kan finde den. |
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
Champ100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
Har nogle spørgsmål ang computeren kan man smide et nyt grafikkort i sådan en fætter, er det 64 bit
|
|
![]() |
|
Det er 64 bit. Man kan ikke installere nyt grafikkort i denne. Man kan ændre RAM og harddisk. CPU'en er en Quad-Core CPU.
|
|
![]() |
|
Noget nyt om kvitteringen?
|
|
![]() |
|
Kigger efter den i weekenden - det skulle jo regne ;-)
|
|
![]() |
|
Op - kan ikke finde kvitteringen, men laver gerne en.
|
|
![]() |
|
Champ100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
Uden kvittering så er garantien væk ikke? Selvom den en alder hvor der stadigvæk er garanti
|
|
![]() |
|
Prisen er så lav og jeg tvivler på at der opstår problemer. Lige før at jeg vil give en garanti, men jeg ved ikke hvordan man behandler deres ting. Redigeret af 2ben - 18-April-2016 kl. 07:01 |
|
![]() |
|
Jeg byder gerne 2000pp for at starte et sted, hvis du kan skrive under på at den virker og købt redeligt ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |