recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
spersson Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt!
    Sendt: 20-Juli-2016 kl. 11:54
Jeg har købt sådan et par der ikke er noget for mig. Jeg bryder mig bare ikke om in earhøretelefoner. De er brugt i 10 minutter. Passer til iphone.Emballage og kvittering.

300 kr.

Redigeret af spersson - 24-Juli-2016 kl. 21:49
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2016 kl. 10:47
200 + porto?
Har du et billede af dem? Hvor bor du
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
torleif84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Juni-2012
Sted: Tilst, Danmark
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torleif84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2016 kl. 11:49
Dem kunne jeg også have interesse for... Hvilken model er det? Den som er optimeret til iOS eller Android?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2016 kl. 20:38
Det er modellen m2 IEI hvis det siger dig noget?😊. Det er modellen til Iphone😊
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2016 kl. 20:41
200 er desværre for lidt for mig😊. Hvordan ligger jeg billeder op herinde?, det driller mig lidt. Jeg kan eventuelt maile dig nogle hvis du sender mig adressen pm. Jeg bor i Odense😊.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu