|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-September-2016 kl. 16:46 |
Da jeg har ryddet op fandt jeg en ny 2TB WD RE4 raid harddisk. Den er i uåbnet pakke - 100 procent ny.
Befinder sig ved Vejle. Hvad kan jeg få for den ? HBO : 400 Redigeret af 2ben - 12-September-2016 kl. 09:01 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Hvad er der af garanti på sådan en? Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Hejsa,
Der er 5 år hos hos WD. Kan se at disken er produceret i 2012. Måske jeg kan finde en faktura, vil gøre hvad jeg kan. |
|
![]() |
|
Ingen som kan bruge denne disk ?
|
|
![]() |
|
sqnk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2015 Status: Offline Point: 114 |
Hej Torben,
Jeg vil da gerne byde 200 kr nu den har de år på bagen. Mvh |
|
![]() |
|
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Hej Torben...
Vil da byde Kr. 250,-
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
300 i morgen?
|
|
![]() |
|
@aerik - ser lige hvad der sker til imorgen kl. 12. Håber det er ok.
|
|
![]() |
|
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Hej Torben...
Kr. 350,- Vi skal da lige have den lidt op og det er stadigt billigt. :-)
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
Byder 400 kr.
|
|
![]() |
|
Hej...
Byder Kr. 450
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
Byder 475
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |