|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-November-2016 kl. 19:35 |
ja som overskriftet lyder har jeg udskiften den med en SE, og i den forbindelse er denne her i overskud :)
har selvfølgelig lader og kabel, og et cover. Den har ellers lagt i en ordenlig håndværker cover, men den har fået riser rundt i kanten
Billede her er fra da jeg solgte min 5er, men det er det samme problem i kanten hele vejen rundt, men forand og bag på er den rigtig fin, og har altid haft en film på :) Byd :) ![]() Redigeret af Benjamin7 - 10-November-2016 kl. 20:04 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
multibear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2006 Sted: Randers Status: Offline Point: 162 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Er den i orginal stand, eller har den været repareret? |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Hej igen. Den er orginalstand. Jeg er første ejer af den
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
multibear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2006 Sted: Randers Status: Offline Point: 162 |
Hvad med batteri tid?
|
|
![]() |
|
Hej igen
Jamen jeg kan bruge den igennem en hel arbejdsdag, samt snakke en del i den syntes jeg, igennem headset, samt bruge den arbejds mæssig med billeder mail osv... Men efter fyraften er der mere ro på, jeg har altid haft skærmen dæmpet lidt mere ind standart og der er typiske 20/25% strøm tilbage ved 22 når jeg lister under dynen, og stå vel og mærket op omkring kl 5.45 |
|
Hilsen
|
![]() |
|
Byder 500,- Plus porto
|
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
550 pp
|
|
![]() |
|
600,- plus porto
|
|
![]() |
|
supermand71 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2009 Sted: Århus Status: Offline Point: 41 |
Hvor befinder den sig??
|
|
![]() |
|
8740 - Brædstrup Den kan sendes, der er kvittering på den. Og hvis jeg kan få en PM med Tlf smider jeg gerne en MMS afsted med billeder af den hele vejen rundt
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
700+ porto
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
750 pp
/Per
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |