|
.Solgt |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byder 225
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Jamen skal vi sige det er noteret DVDO, Vi kan sige sidste bud ind imorgen kl 12? så kan jeg nå og sende det i morgen med posten :)
Aftale ? |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
Ja lad den køre til i morgen kl. 12.00 fint for mig.
Bud på 225 står jeg ved. |
|
![]() |
|
sqnk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2015 Status: Offline Point: 114 |
Hej Benjamin,
Jeg vil gerne byde 350 for det hele, afhentet. |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Sidder lidt i en pine her, så holder mig til det som var den første aftale, så DVDO har købet på Apen så ved jeg ikke om du evt vil have Switchen Sqnk ?
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
Så det var ikke bud runde?
|
|
![]() |
|
Både og, nu er der jo gået lidt kludder i det hele, men som udgangspunkt var der kun lagt op til AP, fordi flere bød ind, og så her til sidst blev Switchen mixet ind i det hele, der vil jeg så nok trække det strå og sige den holde vi lige adskilt...
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
Oki, det havde jeg ikke forstået.
Det er dit salg, så det vælger du som du synes :) Redigeret af sqnk - 28-December-2016 kl. 15:13 |
|
![]() |
|
PS. Jeg skal gerne købe din switch for de 125 kr.
Og ombestemmer du dig ved salget af AP, så sig til. Ellers byder jeg 240 for det :) |
|
![]() |
|
.
Redigeret af sqnk - 31-December-2016 kl. 01:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |