|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2017 kl. 16:47 |
Hej. Jeg har droppet min htpc, så jeg har fået nogle tunere fra Digital Devices i overskud. Der følger cam med, som kan bruges til BOXER (kun 1 kanal af gangen) Tunerne kan både bruges til dvb-t og dvb-c Det jeg gerne vil sælge er: 1 stk. DuoFlex C2/T2 1 stk. DuoFlex C/T (er udgået, men virker fint til ikke C2/T2) 1 stk. Terratec Cinergy 2400i DT (dual tuner, kun dvb-t) ![]() Redigeret af stefanb - 22-Januar-2017 kl. 12:31 |
|
![]() |
|
aeble ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
bjarque ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er også interesseret i flg
ER der low profile bracket med?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |