|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2017 kl. 13:32 |
Jeg sælger denne Samsung Ultra HD Blu-ray afspiller. Incl. 3 stk. UHD film (Deadpool, The Revenant og X-Men: Days of Future Past) Den blev købt November 2016, så der er over langt over 1 års reklamationsret endnu. Som et af billederne viser, blev den sendt til service da jeg ikke syntes at billedkvaliteten var så imponerende, men den kom retur uden anmærkninger, så den fejler intet. Den er stort set ikke brugt, kun til nogle test af film. Jeg fik afspilleren til 2000 kr. ved et Black Friday tilbud, men koster f.eks.. 2499.- i Elgiganten pt. Jeg sælger den til 1500.- Kvittering, original æske, manualer osv. har jeg endnu. Den befinder sig i Odense S, men kan evt. sendes på købers regning. Redigeret af T-1000 - 09-Marts-2017 kl. 22:44 |
|
Pain can be controlled - you just disconnect it.
|
|
![]() |
|
JensHolm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byder 1300 kr
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |