|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-April-2017 kl. 16:54 |
Sælger min Sony BDP-S7200 da jeg har opgraderet til en Oppo.
Den er vist fra feb/mar 2015. Virker upåklageligt og er i god stand. Original emballage haves. Befinder sig København S. Pris ide: 750,- Men giv et bud. Redigeret af Sylvest - 18-April-2017 kl. 17:02 |
|
.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej hvis den også kan afspille cder vil keg godt bude 500kr og den skal så sendes som jeg betaler. Men forudsat den kan afspille cd.
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
Den afspillere både almindelige CD'ere og SACD. Se evt. mere her: http://www.sony.dk/electronics/blu-ray-disc-afspillere/bdp-s7200 500,- er lige i underkanten. 650,- Plus forsendelse? |
|
.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Jeg vil da gerne byde 650 afhentet
Mvh Per
|
|
![]() |
|
Det kan vi godt aftale. Jeg sender en PB |
|
.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |