recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - !SOLGT!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

!SOLGT!

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: !SOLGT!
    Sendt: 05-Maj-2017 kl. 11:32

Hej Recordere!


Har længe gået og overvejet at sælge min trofaste NAS. Den har tjent mig rigtig godt igennem 3 år. Jeg er nu gået "cloud only", og vil derfor gerne sælge den videre. Kvitteringer kan formentlig findes, da jeg har købt alt på ProShop / Komplett.dk . Garantien gælder dog formentlig ikke længere.

Jeg har uploadet lidt screenshots til jer - så kan I også lige give mig et praj om vurderingen er helt hen i vejret! :-)

Den performer utrolig godt - især på et FreeNAS miljø med ZFS filsystemet.

På grund af de 32GB ram, de 8 kerner og de 18TB plads, så tillader jeg mig at sætte prisen til 4000,- Helst afhentet. :-)

Der medfølger selvsagt IKKE et OS - licensen til Windows Server er min egen - systemet bliver wipet, hvis der skulle dukke en køber op :-)

Tak for kigget!

Det befinder sig i nærheden af 6920 Videbæk - ca 20 km fra Herning.
























Redigeret af RaGa_MuFFiN - 21-Maj-2017 kl. 13:41
Til top
Peden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-December-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 09:58
Det er godt nok en spændende CPU. Skulle du ende med at sælge den i dele er det ikke umuligt at jeg kunne være interesseret i nogen af delene!
Til top
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 10:15
Jeg sælger helst samlet.

Er prisen samlet for Høj?

Det er altså en lækker maskine.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 11:16
Ved godt det er under din foreslået pris, men hvad siger du til 3000 afhentet, bor i nabolaget
Til top
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 12:38
@Hackerjac - kan vi mødes lidt højere end Det, så siger jeg Ja tak.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 13:57
Hvad har du i tankerne ?
Til top
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 14:05
3500? På en god dag lidt lavere?
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 14:57
Da det er smukt vejr i dag, skal vil så sige 3300, kan hente i morgen
Til top
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 15:03
@Hackerjac - den er jeg bestemt med på - kan det eventuelt vente til onsdag? Jeg må hellere gå i gang med at wipe maskinen så :-) Vi kan aftale nærmere i en pb.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 17:35
Hvornår på dagen passer det dig bedst ?
Til top
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2017 kl. 17:36
Konen er formentlig hjemme onsdag, så det kan være hele dagen. Men jeg er hjemme efter kl 16 :-)
Til top
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2017 kl. 14:32
Er muligvis afsat :-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu