|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2017 kl. 23:18 |
Redigeret af Benjamin7 - 09-Juli-2017 kl. 18:44 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trækker mit bud igen, troede den kunne integrere med Unifi. Redigeret af Elmstrom - 06-Juli-2017 kl. 10:38 |
|
![]() |
|
Peden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 117 |
Mit gamle bud på 600 står ved magt!
|
|
![]() |
|
MadsSafi ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2016 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 17 |
Hej, jeg vil godt smide 700,- hvis du vil sende :-)
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Noteret
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
MadsSafi ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2016 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 17 |
Det lyder godt!
![]() Hvor længe vil du 'holde den åben'? (altså for nye bud) Med andre ord: Hvornår tror du vi kan lave en handel? |
|
![]() |
|
Hej igen
undskyld det de lange svartider, men jeg har haft nogen lange dage på arbejdet, skal vi sige stop Søndag kl 12.00 9/7/2017 Så har jeg tid til at få den pakke og sent samme dag :) (Bliver bare nået postnord) |
|
Hilsen
|
![]() |
|
Hejsa,
Skal vi lukke en handel? Kan du modtage betaling via MobilePay? Og kan jeg sende dig en privat-besked med min adresse? :-) Mads |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |