|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2020 kl. 17:30 |
Solgt.... Redigeret af detlef - 11-Februar-2020 kl. 21:13 |
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kom frisk med et bud!
|
|
![]() |
|
Nye priser inden det hele ryger på DBA....
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
hvad farve? Jeg kunne godt overveje, trods det jeg lige har købt en rega med indbygget riaa, men det spiller sgu for lavt:)
|
|
![]() |
|
Det hele står i sort....
|
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Hej Detlef
Jeg køber gerne det hele for 1300, hvis du vil tage det med til København eller Nordsjælland, næste gang du skal på de kanter. Det haster ikke, bare når du eller evt. bekendte skal i nærheden af København. Jeg kommer desværre ikke selv i nærheden af Kolding indenfor den nærmeste fremtid. Med venlig hilsen Jacob
|
|
![]() |
|
Det bliver nok ikke aktuelt desværre, hverken for mig eller bekendte....
|
|
![]() |
|
NicolaiL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2017 Sted: Hovedgård Status: Offline Point: 16 |
hej
byder 1000,- for det hele - hvis det kan levers i Horsens |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |