|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-April-2020 kl. 10:13 |
Jeg har et fastramme lærred på 104" med veltex på rammen, som jeg gerne vil af med. Dugen er en grå dug for at opnå bedre kontrast i et rum med baggrundsbelysning. For mere oplysning kan man evt. søge på Draper ReaAct 2.1
Lærred har været brugt i små 2 år i et ikke ryger hjem. Det har ca. 6,5 år på bagen og har kostet lidt over 10.000,- Jeg har stadig kvitteringen på det. Det er pakket ned i original emballage. Da det ikke kan beses og det ikke er lykkedes at sælge det for et par år tilbage har jeg besluttet at nærmest forære det væk. Afhentning i Glostrup SOLGT ![]() Redigeret af Schulz - 18-April-2020 kl. 15:06 |
|
![]() |
|
matx2008 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2011 Sted: Kbh, Danmark Status: Offline Point: 188 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har desværre ikke bil, men hvis du skal til kbh en af dagene er jeg meget interesseret :-)
|
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis ikke det er taget, vil jeg gerne afhente det for prisen. :)
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |