recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte > Film køb/salg/bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jcool Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-November-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 129
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jcool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT
    Sendt: 31-Maj-2020 kl. 13:21
SOLGT SOLGT SOLGT

Hej.
Jeg har denne her YAMAHA YSP-5600 Soundbar liggende som jeg ikke bruger, da jeg er gået tilbage til fuld surround !!!


Den ligger i original kasse m tilbehør. ( der medfølger et vægbeslag i prisen, godt ridset, men det bliver jo skjult bag soundbaren )
Den er købt v. TapeConnection.

Den spiller perfekt og er pæn og velholdt. Den passede perfekt da jeg boede i lejlighed ( ikke ryger hjem & brugt ca 10 mdr ) men nu hvor jeg har købt hus har jeg endelig fået pladsen til min drømme BIO med fuld surround lydClap så derfor bør den virkelig komme videre.

Den befinder sig i Randers & kan evt sendes for købers regning !

Pris 4500 Kr.


Redigeret af jcool - 17-Oktober-2020 kl. 13:11
Til top
Ruma02 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-November-2017
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ruma02 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2020 kl. 10:05
formoder den er  solgt?
Til top
jcool Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-November-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 129
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jcool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2020 kl. 13:10
JA, Desværre !

Til top
Ruma02 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-November-2017
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ruma02 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 20:26
Hvordan var ydelsen på den? Om jeg må spørge :)
Til top
jcool Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-November-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 129
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jcool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2020 kl. 17:34
Hej

jeg beklager det noget sene svar ! men jeg håber du det her til noget...

Jeg oplevede den så klar, ren, og med masser af dynamik i lyden. Især på center lyden( altså stemmer i film)

Den soundbar der dengang kom nærmest var, den Yamaha der var et nummer ringere. (hvis du forstårWink)
I dag har jeg læst at mange kommenterer Senheiser ambeo meget positiv !, men så skal du dælme også af med kassen !
Jeg havde mulighed for og teste den op mod både B&W, JBL, SONOS, Denon, og samsung... Og der var bare ingen der overhovedet kom i nærheden, hvis du altså husker og sætte den op med en god SUB og derefter kalibrere den !!!
Min konklusion er at hvis jeg ikke havde valgt at bygge min egen BIO, ja, så havde jeg bestemt beholdt den...
Ud over den fede lyd som Yamaha'en præstere, så er der jo også alle de fede features den kommer med !
Held og lykke i dit valg
vh
jcool

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu