|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2021 kl. 11:40 |
Nvidia Shield Tv samt 256GB SD-Kort med Hyperspin roms og emu installeretHej, Da jeg ikke får denne brugt og er gået over til Apple TV 4K vil jeg sælge denne. Tænker 1000kr er en fair start pris Befinder sig i Viby J Redigeret af SuperBilleN - 13-Januar-2021 kl. 16:28 |
|
GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond NAD C388 SVS NSD 12 |
|
![]() |
|
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
GEAR:
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Du et nødt til at beskrive produktet bedre. Der findes 6 forskellige udgaver af boksen fra 3 forskellige årgange. Og nogle er med remote, andre med controller.
|
|
![]() |
|
Nej det er ikke korrekt, Nvidia Shield Tv er 2019 modellen og eneste model. I 2019 lancerede Nvidia 2 nye modeller: Nvidia Shield Tv Nvidia Shield Tv Pro De gamle modeller hedder bare Nvidia Shield og ja det er korrekt de kom med forskellige tilbehør. Nvidia Shield TV modellen fra 2019 jeg sælger er også den man kalder "tube" det er røret som har den nye Remote med Så produktet er beskrevet som modellen nu er
|
|
GEAR:
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
tillader mig at byde 1000 kroner inklusiv fragt..
er der nogen controller med ? eller hvad skal man bruge - har kun haft apple tv ? hvilke controllere kan man bruge Redigeret af forzajuve - 12-Januar-2021 kl. 16:35 |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
https://www.androidcentral.com/best-gaming-controllers-nvidia-shield-tv
Her kan du se listen over controllere man kan bruge Kan vi sige 1100 incl fragt og så mod forudbetaling via mobilpay?
|
|
GEAR:
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
har sendt en pm
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |