|
Solgt:B&W CM9+Nad T757 8000kr |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-September-2015 kl. 09:56 |
Hej Forum. Jeg skal sælge et par CM9 for en bekendt, som aldrig har fået dem sat op efter istandsættelse af sit hus. De er sorte og ca 3.5 år gamle. De har desværre trykket diskanterne (Selvfølgelig), men står ellers flot og ganske lidt brugte. De kan testes på min T757, da jeg henter dem hjem til mig sålænge(Så kan jeg glæde mig lidt med dem imens:) Redigeret af Bromberg5 - 18-December-2015 kl. 21:39 |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Opdateret med billeder
|
|
![]() |
|
Kan det virkelig passe at sådan en par cm9 ´ere skal stå flere dage:)?
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
Nu hvor du spørger, så tror jeg ærlig talt ikke at folk kan overskue de skavanker de har. Var jeg dig ville jeg skifte de diskanter og så sætte prisen tilsvarende op.
|
|
![]() |
|
Tanken har strejfet mig, men ville gerne være foruden:)...
Men det kan da være jeg ender ud i det alligevel
|
|
![]() |
|
Jeppejt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-September-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
Kan du ikke bare finde en "tut" til din støvsuger og få den diskant rettet ud? :) Sådan gjorde jeg i hvert fald på mit gamle sæt :)
|
|
![]() |
|
Njae, de er jo stadig trykket så:)
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Måske skulle du også sætte en pris.
Desværre tyder skaderne på at ejeren har behandlet dem skidt. Hvis du sætter en skarp pris skal de nok blive solgt. |
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
Hvor i landet er vi?
|
|
![]() |
|
Det har han faktisk langt fra. De har desværre bare fået lov at stå..
8000kr? |
|
![]() |
|
Vestsjælland - Høng
|
|
![]() |
|
VIl gerne smide en Nad T757 med i til 11000kr ialt?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |