|
Solgt:B&W CM9+Nad T757 8000kr |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Opdateret med overskrift og billeder.
Bør sådan en 3.5 år gammelt sæt til næsten 30.000kr ikke kunne indbringe 11.000kr? |
|
![]() |
|
Brian K ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2014 Sted: Viborg Status: Offline Point: 31 |
Hvis ikke der kommer andre bud, vil jeg da gerne give kr. 5.000,- for højtalerne.
|
|
Hilsen Brian
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Op
|
|
![]() |
|
Så prøver vi med en samlet pris på 10.000kr. 1/3 af ny pris
Redigeret af Bromberg5 - 15-Oktober-2015 kl. 08:53 |
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Jeg har sendt dig en PM som du har læst, men ikke svaret på. Er det ikke til salg længere?
|
|
![]() |
|
Pm sendt retur. Beklager, som beskrevet har jeg problemer med at skrive beskeder på mobilen, så skulle lige forbi computeren og der glemte jeg det igen:).
Stadig til salg, men forventes solgt imorgen
|
|
![]() |
|
Og op
|
|
![]() |
|
8500 anyone?
Det er da en fin pris hva? |
|
![]() |
|
8000kr Så er vi på absolut mindste pris gutter:) Imellemtiden kan jeg sige at Basenheden har været til rep og er her blevet limet.
Han mente det var så lille en skade at det ville være urimeligt og dumt at udskifte baskant, da baskanterne så skulle skiftes på alle for at have samme spillegrundlag.
|
|
![]() |
|
Alt solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |