|
Solgt:Destiny til Xbox one |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aleph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-September-2014 kl. 23:11 |
Uåbnet spil: Destiny til Xbox one
(med tilhørende kode til "Sparrow" XB1) Sælges for kr.400. Købt som led i bundle. Kan kun spilles online Mvh Kim Redigeret af aleph - 11-September-2014 kl. 08:01 |
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Kim,
Hvad siger du til 350,-? Mvh.
|
|
![]() |
|
aleph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
OK, hvis du kan afhente?
mvh Kim
|
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Kan du ikke bare sende mig download koden på email? Eller misforstår jeg. Jeg gik ud fra, at i og med at du skrev 'online spil' at det da er den digitale download du sælger og ikke en fysisk kopi af spillet?
|
|
![]() |
|
Ah, sorry, det er det fysiske spil. Det var bare for at præcisere at man kun kan spille det online
mvh Kim
|
|
![]() |
|
Ok, jeg er ude efter en digital version. Så hopper fra igen :) H&L med salget.
|
|
![]() |
|
Renoldo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Sorø Status: Offline Point: 88 |
Hej Kim
Hvor i landet skal spillet afhentes? Mvh René |
|
![]() |
|
I Herlev
|
|
![]() |
|
toftager ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-September-2014 Status: Offline Point: 3 |
Hej Kim
Jeg vil gerne hente det i aften for 350,- /Peter |
|
![]() |
|
Renoldo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Sorø Status: Offline Point: 88 |
Ok, det er en lille times kørsel fra mig, så skyd du det bare af til Peter.
|
|
![]() |
|
Okay, solgt til Peter. Sender PM
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |