|
SOLGT-Dobbelt dockingstation + 1,5TB Samsung hardd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
2-mas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 90 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2013 kl. 10:24 |
Dobbelt USB-dockingstation til 2 harddiske og en 1,5TB Samsung HD154UI harddisk sælges. Dockingstationen håndterer både 2,5" og 3,5".
Kan postsendes mod betaling af pakkeporto. Fast pris kun 500kr. Redigeret af 2-mas - 24-August-2013 kl. 12:29 |
|
![]() |
|
2-mas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 90 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der virklig ingen, der ønsker sig en kvalitets harddisk og dockingstation til billig penge ?
|
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
Hvad model er denne harddisk dockingstation?
|
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
Hej Kenneth
Der står ikke noget navn på den, men den virker helt som den skal. Jeg tør også godt love fuld returret, hvis tingene ikke er iorden ved modtagelsen. Mvh Thomas |
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
Det var skam ikke fordi jeg tvivlet på kvaliteten, Men der findes mange forskellige modeller.
Tager den IDE, SATA II, SATA II. Er den USB 2, 3 eller Firewire?
Ligger diskene ned i en bunke eller står de op på højkant? Hvad er nyprisen? |
|
|
|
![]() |
|
Ligner meget den her under. Er usb-2 og diskene står oprejst. Ja den tager de nævnte. Kostede vistnok 249kr.
![]() |
|
![]() |
|
Beklager 500 er for høj en pris.
|
|
|
|
![]() |
|
Det er jeg ikke enig i......alene harddisken er jo de 500 værd, men selv når prisen er lav vil folk jo krejle.....ærgeligt
Var faktisk solgt til 550,- men køber her på stedet fik pludselig en fartbøde.. |
|
![]() |
|
Lad mig sige det på denne måde:
stod jeg og manglet en 1,5 tb disk ville prisen være lige i skabet. Men skulle jeg købe en disk i dag ville jeg ikke købe under 3 tb. Jeg kan kun bruge docken, disken har for mig ingen værdi. Derfor er det for mig en for høj pris. :) Og har jo heller ikke budt noget, så at krejle vil jeg ikke kalde det. Held og lykke med salget.
|
|
|
|
![]() |
|
ok hvis disken ingen værdi har for dig, forstår jeg godt 500,- er for meget..
Tak tak |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |