|
Solgte. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Knisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-November-2007 Status: Offline Point: 355 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I og med at jeg gerne vil sælge begge dele, så vil den skarpe pris jeg kunne give dig ville ikke ligge langt fra hvad jeg ønsker for dem samlet.
Du skal dog være velkommen til at komme med et kvalificeret bud i forhold til min pris på 5.000, hvis det er i nærheden så kunne det sagtens tænkes at jeg ville overtage besværet med at sælge standerne selv bagefter. |
|
![]() |
|
amnesia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
Jeg kunne muligvis være interesseret i at komme forbi og lytte til og se på højttalerne engang i næste uge, hvis jeg kan få det passet ind.
|
|
![]() |
|
Knisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-November-2007 Status: Offline Point: 355 |
Du skal være mere end velkommen, du har mit telefon nr i første indlæg, du kan skrive en besked til mig når du ved mere.
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
Bump.. En masse interesse, men ikke solgt endnu.
|
|
![]() |
|
Bump
Pris: 4800 |
|
![]() |
|
Højtalerne er med 99% sikkerhed solgte.
Redigeret af Knisse - 01-Januar-2013 kl. 17:08 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |