|
SOLGT-Nikon AF-S DX 18-55mm objektiv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Meethoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Maj-2013 kl. 18:55 |
Nikkor AF-S DX 18-55mm f/3.5-5.6G ED II sælges, da jeg ikke skal bruge det fordi jeg har et prime objektiv.Det er købt sammen med et nikon D3200 kamera d. 08.05.2013 og er derfor helt spritnyt, heller ikke engang pakket ud endu. Der medfølger selvfølgelig original embalage + front og bagdæksel samt nikons gule lap. Befinder sig i Brøndby, og kan sendes med postdanmark. Pris: 699 kr. Redigeret af Meethoo - 16-Maj-2013 kl. 23:12 |
|
![]() |
|
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
500 og jeg henter i weekenden.
|
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
![]() |
|
Meethoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sorry, har ikke lige fået opdateret annoncen, men objektivet blev solgt til prisen igår.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |