|
Solgt:Panasonic TX-P50ST60 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Min bror mangler et TV. Vi bor i Søborg lige ved siden af Herlev. Hvordan er standen? Er du førstegangs-ejer? Har du kvitteringen etc? Mvh.
|
|
![]() |
|
aleph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Standen er perfekt, og jeg er 1. gangsejer. Kvitteringen haves også (købt i Fona)
mvh Kim
|
|
![]() |
|
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
Kan vi komme forbi og kigge på det i aften kl 20? Mvh Jens.
|
|
![]() |
|
aleph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Det kan i godt. Men jeg vil jo nok lade den køre lidt længere. Har jo lige sat HBO pris ned.
mvh Kim
|
|
![]() |
|
Ja, okay.
Men vi lægger ud med det bud på 4000kr. Kan du evt. smide en besked denne vej med et tlfnr? Mvh Jens |
|
![]() |
|
Sender pm med Tlf. Nr
|
|
![]() |
|
Det er solgt
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |