recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solid bærbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSolid bærbar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Captain Serious Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Emne: Solid bærbar
    Sendt: 03-April-2009 kl. 17:05
Hej, jeg står og mangler en bærbar computer. Den skal hovedsagligt
bruges til studier, surfing og til afspilning af musik. Den må gerne have
en rimelig batteritid og have en god touch pad. Jeg er totalt noob på
området. Har overvejet en Zepto. Den må helst ikke koste meget mere
end 4000 kr., og det må ikke være en mini. Nogen der har nogle råd og
bud på en evt. computer?        &nb sp;         &nb sp;         &nb sp;         &nb sp;         &nb sp;         &nb sp;         &nb sp;         &nb sp;   
På forhånd tak :)
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 00:29
kære kaptajn seriøs. Du får ikke en klyt for 4K! Hvis du virkelig mener du er seriøs så vil jeg som udgangspunkt sige du skal sætte mindst 50% mere af til maskinen for at du rent faktisk også får noget der holder mere end et par måneder. en bærbar til 4K er typisk kun med intel celeron processor, lav ram mængde og du vil i det hele taget blive grumme ked af at bruge maskinen. Vælg en hvilken som helst anden maskine over vil jeg faktisk sige. tænk dog over hvor den skal være henne og om det virkelig kan betale sig at lede med lys og lygte efter en eller anden obskur model, frem for bare at gå ned i den nærmeste butik og købe der. Du skriver selv du er noob, og derfor ville jeg umiddelbart vælge at købe et sted hvor man kan få personlig face to face betjening. Hvis der sker noget med maskinen og det hele går i fisk så er det virkelig ikke særlig super at have købt den et eller andet obskurt sted på nettet, fordi du lige kunne spare et par hundrede kroner. Se på merprisen som en investering i tryghed og bekvemmelighed.
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 00:43
Idag kan man godt få udmærkede bærbare computere til ca. 4000 Kr, og flere findes endda med bedre processorer end Celeron. Hans behov er nu heller ikke særlig stort, og derfor bør den bærbare vel heller ikke at kunne det store. Jeg vil nu mene, at en bærbar i dén prisklasse, ville kunne opfylde de basale behov, som trådstarteren ligger på bordet. Hvis han forventer, eller pludselig forhøjer sine behov på et senere tidspunkt, vil det selvfølgelig knibe.

Oftes finder man hver uge gode tilbud på bærbare omkring 4000 Kr rundt omkring i de forskellige butikker. Et godt sted at starte er vel Elgiganten, Computercity og Fona, og hvad resten nu engang hedder.
Til top
hyldig87 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2007
Point: 473
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 02:42
Prøv at gå efter en HP, Compaq, Acer, Asus, Toshiba eller IBM/Lenovo. Det
er efter min erfaring de mærker der levere den bedste kvalitet.
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 11:33
Du kan få en brugt T42/43 til under 3K, det er da en
solid computer....

Brugte computere