recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solstråle historie
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solstråle historie

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 06:20
Dejligt at du poster en positiv historie Smile
Jeg ønsker din kone god bedring.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 06:52
Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

Dejligt at du poster en positiv historie Smile
Jeg ønsker din kone god bedring.
Mange tak skal du have, og jo - hun er i bedring. HeldigvisTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2011
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 13:42
Jeg har både været involveret i store og små forsikringssager og det er som regel sådan at de der små snoldebelød (hvad det jo i bund og grund er når vi snakker milliard omsætninger) bliver dækket uden spørgsmålstegn, men skal man op og have beløb der faktisk tæller, er de satme tunge og danse med. Pardon my french.

Til top
Simon R. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-August-2005
Point: 824
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon R. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 14:31
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af kfcofir kfcofir skrev:

tjek lige med http://www.apple.com/dk/iphone/built-in-apps/find-my-iphone.html 
Det er pga. af den APPS, at hendes iPhone er slukketSmile

App (ental...Wink) - men nej, den er nok nærmere "slukket" fordi SIM-kortet for længst er revet ud og evt. erstattet af et nyt...
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 14:41
Et lille trut herfra, hils din skønne kone, og god bedring !Heart

Ps.ikke som min avatar ! men min kone vinker til mig hver morgen !.................... MED KNYTTET NÆVE !LOL

Redigeret af len61 - 13-Marts-2012 kl. 14:42
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2012 kl. 14:06
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg ved godt at min lille beretning ikke indeholder et problem af nogen art. Men hvorfor ikke også fortælle, når noget går virkeligt godt.

Min bedre halvdel har været indlagt på Hvidovre Hospital i 4 uger, og med sig havde hun sin iPhone 4. Hun ligger på enestue.

Hver dag beder hun mig checke sine beskeder og mails, og det gjorde hun fordi hun var så svag efter en kompliceret operation m.v., at hun ikke kunne selv - checke altså.

Men en dag var hendes iPhone  væk. 5 forskellige mennesker kiggede hele hendes rum efter - mobilen var væk. Ringede jeg til hendes mobil var den slukket - hun slukker aldrig sin mobil, og havde i øvrigt ikke været i stand til at slukke den.

Det korte og det lange. Indsendte kl. 20.11 en online skadeanmeldelse til Codan. Næste morgen kl. 08.42 havde jeg en accept fra Codan med skadeopgørelse, og fuld og hel dækning. Den efterfølgende dag havde jeg hendes nye iPhone fremsendt fra Apple i vores hjem. Det kalder jeg en hurtig sagsbehandling.Clap

At den nye iPhone ikke nu befinder sig på hospitalet, behøver jeg vel ikke at fortælle. Og at noget menneske kan synke så dybt, og være så low life, at man stjæler fra en syg og helt hjælpeløs patient på et hospital, det fatter jeg slet ikke - men det er en hel anden historieSmile

Hej JohnTongue
Håber din kone er ved at komme på højkant igen.  Rigtig god bedring til hendeWink
Dejlig med en succeshistorie oveniTongue
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu