|
Sonos + 12v trigger |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ØV ;P
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
12v er bare mere standard. Det er altid nemt at neddrosle til 5v med en modstand :-)
|
||
![]() |
||
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
|
Jeg kan se av connection også har et kabel der ændrer fra 12-5v. Så det mest "praktiske" ville vel være at lave det 12v?
|
||
![]() |
||
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
|
Bestemt ![]() |
||
Øst, vest, ::1 bedst
|
||
![]() |
||
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
|
Hey Stoffer
Har du forsøgt dig med line indgangen på dine beolab? Jeg ved det ikke er den "ægte" løsning med triggerstrøm men det fungerer altså upåklageligt ud af boksen. En fordel herved er jo at højttalerne selv slukker når der ikke er signal I modsætning til at du tilsyneladende er nødt til at mute din sonos hvis du anvender trigger for at slukke højttalere. /Ehlz Edit: Forudsætter naturligvis at dine Beolab højttalere har en line in indgang ligesom tilfældet er på mine beolab 3. Redigeret af Ehlz - 05-Januar-2015 kl. 12:02 |
||
![]() |
||
|
Det har jeg prøvet, men jeg synes der kommer en del "støj på linjen" når jeg spiller musik. Det skal dog siges at det er nogle relativt lange træk jeg har lavet med kabler. Ca 8,5 m.
|
||
![]() |
||
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
|
Ok, det synes jeg ikke jeg oplever. Hvilke højttalere har du og ligeså vigtigt, har du brugt de originale ledninger fra B&O?
|
||
![]() |
||
BigBen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
|
Har du evt. tjekket denne tråd: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20679 Der er meget god viden, når man vil kombinere B&O med andre mærker. Redigeret af BigBen - 05-Januar-2015 kl. 14:49 |
||
![]() |
||
|
Jeg har et sæt Beolab 3, og derfra trukket phono stik fra min sonos direkte til dem.
De er trukket i kabelbakker ca 8,5 meter. Jeg synes der kommer en konstant summen fra dem, og har oplevet at de tænder selvom der ikke har været noget signal. Jeg har testet dem med et B&O anlæg hvor de forbundet med powerlink = ingen summen osv. Det er derfor jeg godt kunne tænke mig at gøre det på den "rigtige" B&O måde med trigger osv.
|
||
![]() |
||
BigBen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
|
Ved ikke hvor meget du vil ofre, men dette skulle angiveligt være en fin løsning:
|
||
![]() |
||
|
Tak for link, har dog læst om alle de nævnte muligheder herinde på forummet. Men mit spørgsmål var stadig om der var en der kunne udføre den nævnte operation ;)
|
||
![]() |
||
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Online Point: 1225 |
|
Det burde fungere fint uden trigger, men du skal sætte switchen til Line.
Mine Beolab 9 fungerer upåklageligt. |
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |