|
Sonos Airplay 2 spørgsmål |
Besvar |
Forfatter | |
BrianH
Junior bruger Oprettet: 22-Juli-2016 Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-August-2018 kl. 19:39 |
Hej
Beklager hvis spørgsmålet har været stillet før, men fandt intet via søgning Jeg har 2 stk. ældre Sonos Play 1, og påtænker at skulle have endnu en. Vil jeg kunne opnå AirPlay 2 på de "gamle" enheder, hvis jeg køber den nye Sonos Play One i stedet for endnu en alm. Play 1? Og med Airplay 2 har jeg forstået det således at jeg ikke behøver at skulle tilgå Sonos app'en, men kan tilgå Airplay direkte fra en anden app som fx YouSee Musik, Youtube osv. - er dette korrekt? På forhånd tak for hjælpen fra en ikke-hifi-nørd
Redigeret af BrianH - 30-August-2018 kl. 20:39 |
|
DraX
Bruger Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ang Airplay 2. Hvis du sætter en Sonos One i samme gruppe som de 2 stk Play 1, så "forlænger" Sonos One lyden videre til de andre, så de også opnår Airplay funktion. Men trækker du Sonos One ud af den gruppe igen, så kan du ikke spille Airplay over de andre Play 1.
Det andet ved jeg ikke helt så meget om desværre :) Har ikke selv apple produkter. |
|
pfugl
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vedr. apple og airplay 2 - det er korrekt at du ikke behøver at bruge sonos appen.
|
|
/Peter
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |