recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos AMP 2 X 125 Watt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos AMP 2 X 125 Watt

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
crypternical Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crypternical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 13:53
så tænker jeg det smarteste ville være at købe en soundbar og tage højtaleren ned og skippe forstærkere, hvis altså man kan sætte en y splitter på hdmi kablet og koble ps4 og appel tv’et til denne. 

Men det lyder fornuftigt ikke at købe sonos AMP 👍🏻

Tak for feedback
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 14:09
Oprindeligt skrevet af crypternical crypternical skrev:

Måske jeg bare skulle købe en Soundbar så er problemet løst med lyden og så tænker jeg det vil være muligt at sætte en y splitter på hdmi kablet en til ps4 og en til appel tv vil det fungere ved i det 😬?

En Y-splitter deler (splitter) signalet fra en kilde ud til to modtagere.

Min anbefaling til dig, hvis du ikke skal bruge en masse penge på forkert udstyr, er at få styr på hvad der er ind og udgange på det forskellige udstyr.
Eksempelvis er det en hdmi udgang der er på din PS4, signalet der kommer ud af udgangen skal føres over til en indgang på et andet stykke udstyr.
Du skriver at din forstærker har trigger udgang. Det betyder at den kan tænde for et andet stykke udstyr. Men har du noget der skal tænde din forstærker, har du brug for en trigger indgang.

Hvis du skal have hjælp, er det også en god ide at skrive fabrikant og modelnummer på det udstyr du har, så kan dem der hjælper dig også se, hvilke ind og udgange dit udstyr har.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu