|
Sonos Beam bedste soundbar til dialog/tale? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Oktober-2020 kl. 13:39 |
Her er et link til fem soundbars, der skulle være bedst til dialog
Har du et andet bud? Jeg ser en serie (Justified) på Amazon Prime, hvor underteksterne for det meste vises inden personerne taler For irriterende Så slår jeg undertekster fra... men så går jeg glip af en del af dialogen ![]() Er ellers glad for min Samsung, men savner lidt mere klarhed Sony HT-Z9 er bedst, men har ikke brug for subwoofer Skal kun bruges til serier
Redigeret af jake51 - 09-Oktober-2020 kl. 13:42 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Køb en Beam på Sonos' hjemmeside - så har du 100 dage til at teste den :-)
Mine forældre var ikke imponerede over den da jeg satte en til for dem, indtil jeg slukkede for den - så kunne de pludselig ikke høre hvad der blev sagt ;) De beholdte den efter de 100 dage...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |