recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos Beam viser ikke volume bar/tal ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos Beam viser ikke volume bar/tal ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DraX Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2012
Sted: Thorsager
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DraX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos Beam viser ikke volume bar/tal ?
    Sendt: 09-September-2018 kl. 21:56
Hej alle.

Jeg har et LG B7 tv, og Sonos Beam soundbar.

Når jeg tilslutter Sonos Beam som højtaler, så viser volume hverken tal eller en "bar".
Den viser bare volume plus og volume minus.
Er dette generelt gældende hvis man bruger Sonos som soundbar, eller kan det aktiveres på en måde?
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2018 kl. 13:36
Jeg har et lidt ældre LG tv end dit, men det er samme visning jeg får. (og det er lidt irriterende)
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
DraX Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2012
Sted: Thorsager
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DraX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2018 kl. 16:52
Hmm mit gamle Plasma Panasonic GT30 gjorde det også. Troede faktisk bare at det var fordi det var et gammel TV (fra 2011). 
Men ser da ud til det er generelt... Det sq da nederen...
Til top
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Status: Offline
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2018 kl. 17:39
Samsung Q7 gør det samme....
Til top
Vagnen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vagnen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2018 kl. 09:45
Oprindeligt skrevet af DraX DraX skrev:

Hmm mit gamle Plasma Panasonic GT30 gjorde det også. Troede faktisk bare at det var fordi det var et gammel TV (fra 2011). 
Men ser da ud til det er generelt... Det sq da nederen...

Har en Sonos Beam tilsluttet et Sony Android TV (2015) via HDMI/ARC.

Her kommer samme volumeindicator på skærmen som når jeg kun bruger tv-højtaler, fra 0 - 100.
Så her ser jeg ikke nogen forskel på at bruge Sonos Beam og ikke bruge den.

Bruger jeg Netflix Android TV App, så kommer der dog slet ikke nogen indicator på skærmen.
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2018 kl. 11:45
Har samme oplevelse på Philips Pos 9002. Dog ser jeg det ikke som et problem.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2018 kl. 13:14
Yep, bare plus/minus. Kan heller ikke se problemet i det.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
DraX Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2012
Sted: Thorsager
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DraX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2018 kl. 17:46
Fair nok, ser ud til det er generelt for Soundbars.

Dog synes jeg det er træls :(
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2018 kl. 18:52
måske har du forbundet den forkert, har du brugt hdmi/arc

Redigeret af lahan - 11-September-2018 kl. 18:53
Til top
DraX Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2012
Sted: Thorsager
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DraX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2018 kl. 18:58
Ja hdmi/arc er brugt :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu