|
Sonos Beam viser ikke volume bar/tal ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DraX ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-September-2018 kl. 21:56 |
Hej alle.
Jeg har et LG B7 tv, og Sonos Beam soundbar. Når jeg tilslutter Sonos Beam som højtaler, så viser volume hverken tal eller en "bar". Den viser bare volume plus og volume minus. Er dette generelt gældende hvis man bruger Sonos som soundbar, eller kan det aktiveres på en måde? |
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et lidt ældre LG tv end dit, men det er samme visning jeg får. (og det er lidt irriterende)
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
DraX ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
Hmm mit gamle Plasma Panasonic GT30 gjorde det også. Troede faktisk bare at det var fordi det var et gammel TV (fra 2011).
Men ser da ud til det er generelt... Det sq da nederen... |
|
![]() |
|
Skodman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 219 |
Samsung Q7 gør det samme....
|
|
![]() |
|
Vagnen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 101 |
Har en Sonos Beam tilsluttet et Sony Android TV (2015) via HDMI/ARC. Her kommer samme volumeindicator på skærmen som når jeg kun bruger tv-højtaler, fra 0 - 100. Så her ser jeg ikke nogen forskel på at bruge Sonos Beam og ikke bruge den. Bruger jeg Netflix Android TV App, så kommer der dog slet ikke nogen indicator på skærmen.
|
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Har samme oplevelse på Philips Pos 9002. Dog ser jeg det ikke som et problem.
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1749 |
Yep, bare plus/minus. Kan heller ikke se problemet i det.
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Fair nok, ser ud til det er generelt for Soundbars.
Dog synes jeg det er træls :( |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
måske har du forbundet den forkert, har du brugt hdmi/arc
Redigeret af lahan - 11-September-2018 kl. 18:53 |
|
![]() |
|
Ja hdmi/arc er brugt :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |