|
Sonos betjent af Harmony 900 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Qale ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-November-2009 Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-December-2011 kl. 18:42 |
Hej
Jeg overvejer kraftigt at anskaffe en Logitech Harmony 900 (med RF). Det er dog alfa og omega at den kan styre sonos. Jeg har nu læst mig frem til utallige forskellige svar på nettet. Nogen siger at sonos ikke har frigivet koderne så det kan lade sig gøre. Er der nogen som har en mening om dette? Eller endnu bedre: er der nogen som har forsøgt? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Logitech 900 kan ikke styre Sonos.
Sonos betjenes bedst med en smart phone eller ipad . |
|
![]() |
|
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
Hansie har ret.
|
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
Og Android tablets, pc og mac.
Tror du ikke at tiden er ved at løbe fra IR fjernbetjeninger? Alt kommer jo på nettet. TV, Forstærker, Afspilningsenheder.... |
|
![]() |
|
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
Nu må det alt andet lige være billigere hvis man kan finde en fjernbetjening som ud over at styre sine IR betjente enheder også kan styre Sonos end at udskifte alle sine enheder med nye enheder som kan styres over nettet.
Forøvrigt mener jeg at Philips har et system som hedder Pronto som kan styre Sonos. Jeg er dog ikke helt klar over hvad Philips Pronto egentlig er ![]() Redigeret af bomndk - 19-December-2011 kl. 08:09 |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Sonos skal styres via wifi. Og nogle af de rigtig dyre multi remote kan måske programeres til basale funktioner hos sonos.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |