|
Sonos, Cambridge eller Marantz? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det dem med RF indbygget?
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
jahafa ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
Hej.
Angående Logitech Squeezebox™ Touch, er det den Squeezebox der er et alternativ til Sonos?
Jeg har min musik liggende på en ekstern HD i FLAC, ikke en NAS men en almindelig HD. Kan den sættes til Squeezebox (USB indgang) og så kører det, eller skal det være en NAS?
JH
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Du kan koble en USB-harddisk til Squeezebox Touch og den indbyggede server skulle også kunne håndtere at streame til andre Squeezeboxe i hjemmet (vist max 3 i alt - det ER en lite-server).
Så vidt jeg ved kan Sonos ikke bruge en usb-harddisk, så jeg ved ikke hvad du mener med at specifikt dén model skulle være et alternativ til Sonos - vil mene at Squeezebox og Sonos er substituerende produkter - de kan det samme (spille musik) og valget afhænger af smag og behag. |
|
![]() |
|
jahafa ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
Omformulerer lige spørgsmålet.
Kan man tilslutte en almindelig (ekstern) harddisk med FLAC filer, til USB porten på SB, og derefter tilslutte SB til stereo anlæg, og så høre sin musik, eller skal det være en NAS?
Hvis ja, kan det så styres via en APP på en Android telefon?
Kan Sonos bruges på samme måde? Angående specifik SB model: Når man søger på SB dukker der forskellige modeller op. Er det Logitech Squeezebox™ Touch der skal bruges i mit tilfælde?
JH Redigeret af jahafa - 18-December-2011 kl. 11:37 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Ja, ja og nej, det mener jeg ikke. (det samme som jeg svarede ovenfor bortset fra tilføjelsen med android)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |