|
Sonos Connect - kan ikke finde computer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kimschurmann ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Marts-2012 kl. 12:21 |
Hejsa,
Har sat min nye sonos connect til og er super glad for den. Den er koblet direkte til routeren, ingen bridge eller lignende. Jeg har en stationær computer, med win7, hvor jeg gerne vil dele en mappe med musik som skal afspilles fra min Sonos. Men selvom jeg bruger Sonos Connect PC controlleren til at opsætte mappen til deling fra programmet af, returnerer programmet med svar om at "Computeren [computernavn] kan ikke lokaliseres".. Det samme er tilfældet fra de andre controller enheder jeg har, jeg har også prøvet manuelt at dele mappen fra Windows og manuelt indtaste \\[computernavn]\music i "tilføj musikbibliotek", med samme resultat. Jeg har prøvet at slå firewall og antivirus fra, jeg har prøvet næsten alt - kan bare ikke se hvad problemet er. Er der nogen der har set problemet før og fundet en løsning på det? Pft. / mvh. Kim
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |