|
Sonos Connect trigger - hvordan? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juli-2016 kl. 13:10 |
Jeg har landet mig en Nad T777, som har trigger input, hvilket skulle give mig mulighed for at tænde receiveren når jeg sender commandoer til Sonos Connect.
Men hvordan gøres det? Connect har ikke en trigger port?
|
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne du fortælle hvad du ellers har og hvordan alt er tilsluttet, Kunne være man fandt en anden mulig den vej.
Men ellers vil jeg anbefale dig at sælge din connect og købe en bluesound node 2. Den har trigger out. Redigeret af André S - 09-Juli-2016 kl. 14:24 |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Jamen jeg har som sagt en t777 og så er det en Sonos connect. Connect er bare tilsluttet optisk og tænder Idag vha harmony smart Remote.?
Ellers er jeg ikke med på hvad der mangler af oplysninger:) |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
Check denne tråd http://forum.recordere.dk/triggerboks-et-eller-andet_topic147352_post1484557.html#1484557
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |