|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() Sendt: 22-November-2008 kl. 14:07 |
Jeg står for at skulle udvide med en ekstra Sonos zone, og vill gerne købe en Sonos controller. Men jeg kan jo lige så godt købe en iPod touch til kun 1700, eller? Controlleren løber jo hurtigt op i 3500. Er der nogen, der har erfaring med at bruge Iphone/iPod touch istedet? |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Det fungerer rigtig godt! Så du kan roligt spare din controller væk.. Jeg har en og er da glad for den, er ikke så meget for at folk sidder med min Iphone hvis der er fest :) Den er rar at have, men hvis jeg skulle ud og købe et nyt system ville jeg nok ikke have købt en...
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
DInovo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Kan også kun anbefale det herfra - bruger nu også kun Sonos via min iPhone og ikke Sonos egen controller.
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Jeg kan se at man i App Store kan hente Sonos sotware, der koster penge. Hvad kan den som den gratis ikke kan?
|
|
![]() |
|
DInovo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Den udgave der koster penge er en ikke officiel Sonos app. - en app som kom før Sonos selv frigav noget, så den er ikke særlig brugbar mere :-) |
|
![]() |
|
Dammark ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Jeg har lige idag købt en ZP90 som det eneste. Det vil sige uden en controller.
Og det virker perfekt uden controller. Jeg har selv en iPod Touch og en iPhone. Jeg kunne heller ikke se formålet med en controller til 3500,- Et super stykke hardware må man sige. |
|
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |