|
Sonos - det bedste ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Marts-2013 kl. 12:47 |
Hej
skal bruge noget lyd til mit TV og gerne som radio/musik også (via ipad el. lign) Så en reklame for Sonos fra HifiKlubben som jo nærmest promoveres som det nye sort. Er det noget specielt eller kan man ligeså godt købe en soundbar i "Elgiganten"?
|
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sonos er lækkert og brugervenligt.
Har ikke hørt deres nye soundbar - men tag ned i den nærmeste butik og få en demo.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Vi smider en detaljeret anmeldelse af Playbar op i løbet af den næste uge på vores hjemmeside (der findes også en anmeldelse her på siden, om end ikke så dybdegående).
Om det er det nye sort vil jeg nok sætte spørgsmålstegn ved, men som soundbar er lyden udmærket. At du så får Sonos' univers med ved siden af er kun en bonus, selvom det du jo stadig kun får lyden ud af soundbar'en - dvs. ikke en rigtig stereo-oplevelse. Hvis du ville være tilfreds med andre enkelthøjttalere, såsom dem du kan få til iPod-doks eller AirPlay-enheder, så er Playbar også fin til musik, men det er altså ikke samme lyd som et dedikeret anlæg til samme pris. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Undskyld jeg spørger dumt, men hvad er det for et "univers"?
Altså Sonos universet? Hvad er det somd et kan som er specielt ift en alm "Elgiganten soundbar" til et par tusinde kr?
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
Der er en video her, som fortæller lidt om det: |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
Jeg har netop købt en Sonos Playbar. Det er bare iorden.
Opsætning tog 5 min. Ud over at jeg skruer op/ned via den sædvanlige fjernbetjening, så anvender jeg Playbaren som radio og musikafspiller med kontrol fra iphone, ipad og mac. (for andre: smartphone, tablet og pc) Stuen her har ikke en indretning, der gør placering at traditionelle højttalere nærmest umulig. Derfor er playbaren den perfekte løsning for mig. Kan varmt anbefales. Jeg har en Yamaha YSP-900, som den afløser, da den integrerer bedre med tv og andre lydkilder. Jeg har ikke undersøgt markedet for alternativer. |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Vi har netop anmeldt Playbar på flatpanelDK for de interesserede.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |