|
Sonos firmware/controller ver. 5.1 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan har du fået den? Jeg er tilmeldt beta programet, men den siger ver. 5.0 er den nyeste. |
|
![]() |
|
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Nyeste beta
https://sonossupport.com/downloads/mjmbun |
|
![]() |
|
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Har 5.1 nu, men mangler den med trådløs opsætning :-(
|
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Efter at have opdateret til 5.1 Beta, så har jeg store problemer med at få DR's kanaler på TuneIn til at virke. Andre radiokanaler via TuneIn streamer fint.
Andre som kan verificere om de kan afspille eksvis DR P3 via tunein efter at have opdateret?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Samme her. DR's kanale kan tit ikke startes, men alle andre kanaler spiller fint. Har også nogle 320 kb/s link til DR som heller ikke kan streames i perioder.
Mistænker DR og ikke Sonos for problemet Redigeret af hansie - 22-Juni-2014 kl. 09:21 |
|
![]() |
|
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Har samme problem...
|
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
|
Mr. Laursen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 458 |
Har samme problem. Dog med den undtagelse at hvis jeg starter en an radiokanal så kommer der "hul" igennem og derefter kan jeg skifte til dr's kanaler uden problemer. Jeg har IKKE opgraderet til omtalte nye beta.
|
|
Mvh. Mark
Bio: NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX AppleTv Stue: Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608 |
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
OK tak for info alle sammen.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Samme her. Jeg kan ikke skifte til andre kanaler for at få det til at virke. Det kommer bare igen af sig selv lige pludseligt.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
Jeg har samme problem med en Bose Soundtouch, så det er helt klart et DR problem.
|
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
|
![]() |
|
Så var der igen hul igennem her til morgen.
|
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
Kandu sende et link til DR i 320Kb/s, så ville jeg blive
![]() |
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |