|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
eichmeier ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
![]() |
jeg har fået prisen på de 695, som en pris inkl. fragt fra UK........
prøver lige at få en pris på 3 sæt og se om den er bedre hvis ikke så sender jeg mailen til dig med prisen, så du kan tage fat i dem. |
|
![]() |
|
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() |
jeg er stadig interesseret eichmeier, men ku ik lige se om jeg ku købe sættet uden controller, eller om prisen bare er den samme? For så er det ikke så svært at vælge
![]() Redigeret af JFalkenberg - 18-November-2008 kl. 13:10 |
|
|
|
![]() |
|
eichmeier ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
![]() |
prisen uden controller er 598,- så du giver 97,- for controlleren
men den vil jeg godt købe. Falkenberg, hvor bor du ?, så kan jeg evt. bestille til os begge, og sende link til de andre fra århus /eichmeier |
|
![]() |
|
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() |
Sender lige pm
|
|
|
|
![]() |
|
risras ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Hej eichmeier
sender du en links til uk.har du hørt angående en samlet pris. Hilsen Erik |
|
![]() |
|
![]() |
prisen er 695,- uanset hvor mange, så jeg vender lige tilbage
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej
jeg er også med på et sæt Mvh Jacob |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
sker der noget nyt ht det her fælleskøb?
|
|
|
|
![]() |
|
pmh45 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Jeg har fundet en anden forhandler af Sonos i UK - http://www.simplysonos.co.uk/index.html De er måske mere til at handle priser med? De har f.eks. også restlager af de gamle modeller - Jeg er interesseret i en ZP80 Er der nogen som kan/vil undersøge/forhandle priser med dem? |
|
Panasonic TH-42PX80
LG 32" lcd, Philips lcd Marantz SR8500 Sonus Faber, AudioPro, System Audio SE200 Thule Panasonic DMR-EX77 PS3, PSP ReadyNAS Duo Sonos ZP90 med Itouch som remote - rules!! |
|
![]() |
|
![]() |
hvad er forskellen på de nye og gamle modeller?
|
|
|
|
![]() |
|
pmh45 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Så vidt jeg har kunnet læse på internettet er forskellene små: Et andet logo og vist nok en lidt anden farve. Derudover (og vigtigst) væsentlig større rækkevidde på den trådløse forbindelse (og måske hurtigere overførelseshastighed når man nærmer sig grænsen for rækkevidden) - ikke noget der bliver et problem for mig, da jeg alligevel vil forbinde "trådet", for at være helt sikker på ikke at få udfald i musikken. |
|
Panasonic TH-42PX80
LG 32" lcd, Philips lcd Marantz SR8500 Sonus Faber, AudioPro, System Audio SE200 Thule Panasonic DMR-EX77 PS3, PSP ReadyNAS Duo Sonos ZP90 med Itouch som remote - rules!! |
|
![]() |
|
kfkv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 191 |
![]() |
TAK for linket. Har savlet og drømt om Sonos længe. Sprang til, og har netop modtaget mit bundle ZP100, ZP80, controller og cradle til ca. 5500. Hurtig ekspedition fra Simplysonos, havde det efter 3 dage. Kan varmt anbefales. Sonos ER fedt! |
|
------
Mvh Kasper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |