|
Sonos højttalere til forstærker?? |
Besvar |
Forfatter | ||
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Marts-2024 kl. 23:27 |
|
Hej.
Er det muligt at tilslutte 4 stk Sonos One til en forstærker uden bluetooth?? Det jeg gerne vil er at tilslutte 4 stk Sonos One til min Denon Forstærker, og mit Apple Tv 4k, så lyden kommer ud til mig. Før havde jeg 4 gamle Phillips højttalere sat til min Denon Forstærker, og så en Center højttaler. Mvh |
||
//Guldhammer
|
||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1085 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan prøve om dit Apple tv kan lave AirPlay til alle4 højtalerer på en gang
En Sonos one har indbygget forstærker og skal derfor ikke tilsluttes en |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4669 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så skal du ha 4 af dem her, og så en en boks der samler dem til én som skal i forstærkerens line out.
Og kan samles med træet her Og så skal der et kabel minijack hun til stereo phono
Redigeret af Munch - 31-Marts-2024 kl. 17:40 |
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19454 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Virker de også med sonos One? Klaus
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4669 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der står hvilke modeller hvis du scroller ned. Pis det gør de ikke !!! Sonos er specielt, det er værre end B&O at koble sammen med andet udstyr.
Redigeret af Munch - 31-Marts-2024 kl. 17:44 |
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |