|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() Sendt: 14-Juni-2010 kl. 19:33 |
Jeg vil have Sonos, men hvor skal jeg købe det?
Hi-Fi Klubben er det oplagte valg, da de jo er den danske distributør - desværre er de også rimelig dyre. Jeg har spurgt sonosshop.co.uk, men de vil/må ikke længere sælge til Danmark, så hvilke alternativer er der? |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Alternativet er Hi-Fi Klubben :)
|
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
Hurra for monopol.
![]() De sælger dog et bundle for 7000 lige nu. Det er da relativt billigt?
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Er det ikke den sædvanlige pris? Jeg har kun brug for controlleren og den aktive player, men kunne selvfølgelig forsøge at sælge den passive player :) Redigeret af Sandal - 14-Juni-2010 kl. 20:40 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
pnn ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Hejsa
Da jeg købte mit sonos handlede jeg med http://www.sonos-digitalmusicuser.co.uk/ fik en god pris over telefonen med dem, fik til samme pris som fælles købet her på siden og jeg var alene :) det er dog ikke let og finde info om firmaet men jeg tog chancen og alt gik smerte frit,
|
|
![]() |
|
pnn ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
men uden rabat og lignede er punden jo så højt oppe at hifiklubben er billigst med deres bundle frem for buttikker i england,
men det kan jo være de vil lave en god pris med det mini bundle som du står og har brug for, er i hvertfald på deres hjemme side som call offer
|
|
![]() |
|
chrek ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
såg på guloggratis der er en på fyn som køber det hjem :-)
Bundle BU250 (ZP90 + ZP120 + CR200) : 6400,-
ZP90 : 2150,- ZP120: 3000,- CR200: 2200,- ZonePlayer S5: 2750,- |
|
Sonos 1 X ZP90
Sonos 1 x ZP100 Sonos 1 X Connect Sonos 1 x Playbar 2 x Sonos Play 5 synology ds411 WD TV Live plus |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
![]() |
Og jeg vil gerne købe en passiv player :-) Måske vi kan finde ud af, at du får controller og ZP120, mens jeg snupper ZP90? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |