recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos. Ingen lyd på DR Radio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos. Ingen lyd på DR Radio

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér turbonegro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 22:53
Ja, kører også her, men er først lige kommet ind af døren, så kan ikke sige hvornår lyden er kommet igen. I morges tjekkede jeg lige inden jeg tog på arbejde, og da var der tavshed.
Til top
J.Rath Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.Rath Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 10:34
Jeg bringer lige den her op igen.
Er det kun mig der har haft problemer med Drs kanaler de seneste dage på Sonos? 
Jeg kan ikke få forbindelse til nogen af dem. 
Til top
MSP84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MSP84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 10:50
P3 fungerer fint her, men jeg bruger det direkte link (udenom Tunein) så måske det kan være det?
Til top
J.Rath Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.Rath Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 11:05
Oprindeligt skrevet af MSP84 MSP84 skrev:

P3 fungerer fint her, men jeg bruger det direkte link (udenom Tunein) så måske det kan være det?

Har du mulighed for at sende mig det direkte link i en privat besked? Jeg kan ikke spore det nogle steder på nettet. :/ 
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 12:19
Jeg kører også udenom TuneIn, men alligevel falder kanalerne ofte ud. Det er meget ustabilt ift. de andre streamingtjenester.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6976
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 13:05
Hører P4 lige nu via Sonos. så det virker fint. Og den har spillet hele dagen.

Af og til kan der komme et udfald, men sjældent efterhånden.
Til top
Brusendal Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brusendal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 16:48
Har også i de sidste par dage haft periodiske problemer - specielt med P3. Det kan være kortere udfald, men også at DR kanalerne slet ikke starter. Andre TuneiIn kører fint.
Til top
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 23:26
Jeg oplever også problemer. Det er DR4 østjylland om morgenen der fejler hos mig. P. irriterende da jeg så ikke får trafikmeldingen inden jeg kører.

Jeg oplever det som et DR problem, og ikke noget Tunein kan gøre for.
Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér turbonegro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2014 kl. 06:36
I sidste uge, tror torsdag eller fredag, virkede ingen af DRs kanaler her. Tjekkede med BBC6, der i parentes bemærket holder højt niveau, og den fungerede upåklageligt, så igen tror jeg det er et DR problem. Måske de er ved at ændre noget teknisk på deres streams, hvad ved jeg, men det er frustrerende man ikke har et sted på deres hjemmeside hvor man kan se om der er tekniske problemer, og ellers kunne gøre dem opmærksom på at der er problemer.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2014 kl. 11:39
Jeg tror generelt DR har en del periodiske fejl på deres streams. Jeg kan hver gang P3 går død skifte til en anden radiokanal, som vil afspille uden problemer, så det kan næsten kun ligge hos DR. Enkelte gange har jeg oplevet, at det var min internetforbindelse der var synderen, men det var back-in-the-days hvor jeg havde TDC som udbyder...
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bitnissen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bitnissen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2014 kl. 12:17
Jeg har haft en del problemer med P4 København. i torsdag eller fredags var den, væk, mens andre netstationer spiller fint.

Imorges vækkede den mig til P4 Kbh, men da jeg ville flytte lyden til en anden Sonos kunne den ikke få kontakt til radiostationen. Det kom 10-15 minutter senere
Til top
Brusendal Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brusendal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2014 kl. 12:30
Hej har skrevet til DR:     tickets@drdk.uservoice.com
-----------

Vi er del bruger af Sonos afspillere, der i den seneste periode har haft problemer med DR’s radio programmer via TuneIn – oplevelserne er delt i debat forum på www.recordere.dk  - link: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=123512&title=sonos-ingen-lyd-p-dr-radio  . 

Jeg har prøvet at lægge radio kanalerne ind, så de kører uden om TuneIn via flg. Links http://www.dr.dk/hjaelp/DR+Netradio/20111020145139.htm  men giver samme problem.

Umiddelbart er det kun DR’s programmer der problemer med. Er det et problem I er opmærksomme på?  Er der evt. noget der kan gøres for at undgå dette?

---------

Skal nok give lyd, når/hvis jeg hører fra dem

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu