|
Sonos in-wall højttalere som baghøjt.? |
Besvar |
Forfatter | |
KennethJensen
Junior bruger Oprettet: 10-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-November-2020 kl. 22:10 |
Hej,
Jeg er tæt på at skifte til Sonos ARC + sub + baghøjttalere til sorround men også til musik. Jeg havde egentlig tænkt at bruge Sonos one som baghøjttalere, men er begyndt at overveje Sonos in-wall med den nye amp, selvom det koster kassen ift. one. Er der nogen af jer der har erfaring med den løsning, og hvor meget bedre de lyder ift. one? Man kan jo vælge at spille højere med baghøjttalerne når man hører musik, og på den måde få bedre musikafspilning. Det er dog den generelle brug og kvalitet jeg gerne vil vide noget om inden jeg kaster 10Kefter et sæt baghøjttalere der er ikke ret meget at finde - det meste er om Sonos lofthøjttaleren. Hilsen Kenneth
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |