recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos in-wall højttalere som baghøjt.?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos in-wall højttalere som baghøjt.?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KennethJensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennethJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos in-wall højttalere som baghøjt.?
    Sendt: 07-November-2020 kl. 22:10
Hej,

Jeg er tæt på at skifte til Sonos ARC + sub + baghøjttalere til sorround men også til musik.

Jeg havde egentlig tænkt at bruge Sonos one som baghøjttalere, men er begyndt at overveje Sonos in-wall med den nye amp, selvom det koster kassen ift. one.

Er der nogen af jer der har erfaring med den løsning, og hvor meget bedre de lyder ift. one? Man kan jo vælge at spille højere med baghøjttalerne når man hører musik, og på den måde få bedre musikafspilning.

Det er dog den generelle brug og kvalitet jeg gerne vil vide noget om inden jeg kaster 10Kefter et sæt baghøjttalere Ouch der er ikke ret meget at finde - det meste er om Sonos lofthøjttaleren.

Hilsen Kenneth
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu