recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos købt i USA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos købt i USA

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-April-2005
Sted: 8600 Silkeborg
Status: Offline
Point: 492
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonrask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos købt i USA
    Sendt: 27-Marts-2012 kl. 10:12
Hmm ved ikke helt om jeg har ramt det rigtige forum, så bær over med mig hvis jeg ikke harSmile
Mine forældre skal snart til USA og jeg overvejer om jeg skal bede dem købe en S3 med hjem til mig. Man kan spare godt 600 kroner på en sådan fætter derover. Vil der være noget i vejen med det? Er der nogen ulemper ved det udover at jeg sikkert skal have en adapter til strømstikket?

Håber I kan hjælpe.

mvh peter
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 10:27
Jeg lytter med her på sidelinjen da jeg selv skal til USA her til sommer. Thumbs Up
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Point: 1046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 17:23
Alt mit sonos-grej på nær mine play3'ere er købt overthere. De spiller fint efter hhv omskiftning til 220 v og stikskift.
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 17:25
...på play3 indstiller strømstyrken sig automatisk til 110 el 220 v.

/kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonrask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 17:46
Tak for svaret Kris. Hvor køber du så stik til dem henne herhjemme?
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 17:48
Klippet usa-hanstikket af og monterer et dansk tobenet strømstik - lige præcis så langt som mine elektrikerevner rækker!
Til top
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonrask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 17:58
ja ok må jeg få en elektriker ven til at gøre såSmile Hvor købte du dine enheder henne og var der noget at sparre? Altså ikke i forhold til Os men internt i USA?
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 18:14
Alternativt kan man bare købe et af disse kabler - alle mine Sonos-enheder har det almindelige "8-talsformede" stik bagpå:

http://www.av-cables.dk/sekskantet-euro-netkabel/

Øst, vest, ::1 bedst
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 18:55
Hvad mon told og skat siger til det i lufthavenEmbarrassed
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Ikke det store hvis man holder sig under den tilladte grænse (vist omkring 3200 kr). S3 kan vist fås omkring 300$ ~ 1800 kr.
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af huntiedk huntiedk skrev:

Ikke det store hvis man holder sig under den tilladte grænse (vist omkring 3200 kr). S3 kan vist fås omkring 300$ ~ 1800 kr.

Trorde faktisk ikke man måtte tage for så meget ind i danmark.. Men hvis det er 3200 så sigere de jo nok ikke så meget, min fejlBig smile
Til top
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonrask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 20:35

Oprindeligt skrevet af huntiedk huntiedk skrev:

Trorde faktisk ikke man måtte tage for så meget ind i danmark.. Men hvis det er 3200 så sigere de jo nok ikke så meget, min fejlBig smile

Jeg synes kun det er fint du spørger, for jeg har ingen intention om at bryde loven. Så kan det bekræftes at man må tage for 3200 med ind i landet, nogen som ved det?
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu