|
Sonos købt i USA |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Marts-2012 kl. 10:12 |
||
Hmm ved ikke helt om jeg har ramt det rigtige forum, så bær over med mig hvis jeg ikke har
![]() Håber I kan hjælpe. mvh peter
|
|||
![]() |
|||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg lytter med her på sidelinjen da jeg selv skal til USA her til sommer.
![]() |
|||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|||
![]() |
|||
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
||
Alt mit sonos-grej på nær mine play3'ere er købt overthere. De spiller fint efter hhv omskiftning til 220 v og stikskift.
|
|||
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|||
![]() |
|||
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
||
...på play3 indstiller strømstyrken sig automatisk til 110 el 220 v.
/kris |
|||
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|||
![]() |
|||
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
||
Tak for svaret Kris. Hvor køber du så stik til dem henne herhjemme?
|
|||
![]() |
|||
||
Klippet usa-hanstikket af og monterer et dansk tobenet strømstik - lige præcis så langt som mine elektrikerevner rækker!
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
ja ok må jeg få en elektriker ven til at gøre så
![]() |
|||
![]() |
|||
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
||
Alternativt kan man bare købe et af disse kabler - alle mine Sonos-enheder har det almindelige "8-talsformede" stik bagpå:
http://www.av-cables.dk/sekskantet-euro-netkabel/ |
|||
Øst, vest, ::1 bedst
|
|||
![]() |
|||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
||
Hvad mon told og skat siger til det i lufthaven
![]() |
|||
![]() |
|||
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
||
Ikke det store hvis man holder sig under den tilladte grænse (vist omkring 3200 kr). S3 kan vist fås omkring 300$ ~ 1800 kr. |
|||
Øst, vest, ::1 bedst
|
|||
![]() |
|||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
||
Trorde faktisk ikke man måtte tage for så meget ind i danmark.. Men hvis det er 3200 så sigere de jo nok ikke så meget, min fejl
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Jeg synes kun det er fint du spørger, for jeg har ingen intention om at bryde loven. Så kan det bekræftes at man må tage for 3200 med ind i landet, nogen som ved det?
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |