|
Sonos mister forbindelse til Spotify og Wimp |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Kimster ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Marts-2012 kl. 21:18 |
Har til stor irritation igennem noget tid oplevet at når jeg på min Sonos app på Ipad, afspiller musik fra enten Spotify eller Wimp, så mister jeg ofte forbindelsen til den pågældende sang, og så springer Sonos videre til næste sang. Nogen gange gør den det efter får sekunder, nogen gange efter længere tid, andre gange når jeg at høre hele nummeret.
Som skrevet så er det kun når jeg afspiller musik på min Sonos igennem enten Wimp eller Spotify, aldrig når jeg afspiller mit musik jeg har liggende på min mac. Er der nogen der har oplevet det samme. Har en 50 mbit. forbindelse så umiddelbart burde det ikke være mangel på båndbredde.
|
|
![]() |
|
MSP84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oplever det samme. Det begyndte ca. for en lille mdr. siden. Jeg anvender Spotify.
Håber det kun er periodisk og at fejlen bliver løst
![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
På Sonos forum'et er der flere i verden der har ligende problemer. Men der ingen løsning.
Da jeg startede op med sonos for ca4 måneders siden havde jeg forskellige poblemer med forbindelsen. Hele mit wifi lavede problemer efter sonos kom til. Men efter skift af router kom alt at køre 100% |
|
![]() |
|
Kimster ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 5 |
Har skiftet modem/router 2 gange men det har heller ikke hjulpet.
|
|
![]() |
|
dynrambo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2010 Status: Offline Point: 115 |
Jeg oplever samme problem - det underlige er at jeg ikke oplever udfald på computeren (anvender Spotify).
Det må derfor være et problem hos Sonos...
|
|
![]() |
|
Jeg har absolut heller ingen problemer når jeg streamer direkte på computeren både ved WIMP og Spotify.
Så ja, er efterhånden ved at blive overbevist om at det er Sonos der er problemet. |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Jeg oplever nu tit udfald, selvom jeg kører Spotify direkte fra en pc. Jeg kører den også over Sonos interfacet ind imellem, men vil hellere bruge interfacet til Spotify fra vores køkkenpc....som så i øvrigt er koblet til Sonos ;-)
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
Jeg har også samme problem med Wimp via Sonos.
Er begyndt at streame Wimp via Mac -> Airfoil -> Airport Express -> Sonos. Lidt mere besværligt; men meget bedre end kun at få dele af musikken. |
|
![]() |
|
Ved ikke om jeg skal være glad eller sur over at andre har samme problem. Havde i bund og grund håbet lidt på det kun var mig selv, da der så måske fandtes en løsning på problemet. Det lader dog til det er et lidt mere omfattende problem, og det irritere mig helt vildt. Har netop købt Sonos for at jeg kunne benytte streamingtjenester uden problemer, og så har jeg ikke haft andet end problemer siden jeg startede med Wimp og Spotify.
Det er fedt for jer der gerne vil løse det på alle mulige måder med programmer og diverse omveje, men det er jeg bare ikke tilhænger af. Jeg har netop købt Sonos pga. funktionaliteten, som så åbenbart ikke er eksisterende alligevel når vi snakker streamingtjenester. Det skal lige siges at jeg ikke ved om det er Sonos der har et problem, eller det er streamingudbyderne, det skal jeg ikke gøre mig til herre over.
|
|
![]() |
|
Turboand ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Jeg har aldrig oplevet de problemer i omtaler.
Har i evt. prøvet at flyttet Sonos nettet til en WIFI kanal som er mindre brugt? MVH Andreas
|
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
Er der nogle, der har fundet en løsning på problemet?
Jeg oplever det med Wimp.
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Samme her med Wimp. Kører pt en S3 med bridge..
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |